12 років тому шістдесят працівників Кромберг енд Шуберт Україна Лу, серед яких була і майбутній керівник проекту Volkswagen Caddy Ольга Кукса, поїхали у відрядження в Румунію. Там наші крошівці вчилися виготовляти електропроводку до того ж таки VW Caddy. І саме тоді керівництвом компанії було вирішено перенести цей  масштабний проект в Україну. Мабуть вони помітили, якими трудолюбивими і відповідальними є наші люди. Вже в березні 2008 року, в Луцьку запустили першу лінію, на якій було 100 працівників, в основному з інших проектів: BMW Motorrad, NCV Mercedes. А для того щоб старт був максимально вдалим та комфортним, до Луцька прибули румунські колеги.

Ольга Кукса, керівник проекту Volkswagen Caddy

Ольга Кукса прийшла на проект звичайним контролером деталей та приладів. Потім стрімко почалось підвищення: майстер, начальник зміни, керівник проекту. Під завісу проекту Ольга з найближчими колегами по цеху розповіла нам, як відбувався розвиток Volkswagen Caddy на Кромберг енд Шуберт Україна Лу.

— Спершу ми виготовляли лише проводку для автомобілів з лівим кермом, а з часом додавалися все нові типи, яких було дуже багато. В лютому 2009 року ми почали виробництво перших правих проводок. З кожним місяцем монтувалися нові лінії, на проект залучалися нові люди. Звісно на старті було дуже важко, адже специфіка нового проекту була інша, порівняно з проектами BMW Motorrad і NCV Mercedes. МОМО для нас виробляли інші заводи в Тунісі і Медіаші (Румунія), але в 2010 році ми перейняли виробництво повністю, — розповідає Ольга Кукса.

 

26 серпня 2010 року стартувало виробництво нової генерації Caddy GP, проводка повністю змінила свою структуру. Потрібен був час для того, щоб працівники вийшли на потрібні показники кількості та якості.

— Не завжди все йшло гладко.  Були і важкі періоди у нас і зовнішні помилки від клієнтів. Але ми, українці, наполегливі люди і швидко досягли хороших результатів.

В 2015 році знову приходить нова генерація – Caddy 4. Структура проводки знову змінюється на 80%, але злагодженій та наполегливій команді КроШу це не завадило і робота увінчалась успіхом. Тоді ж представники центрального керівництва в Німеччині визнали Volkswagen Caddy проектом року.

— Ми неймовірно пишались таким визнанням, адже в цій нагороді – праця кожного з нас. Ми завжди підтримували один одного і всі питання вирішували разом з Тетяною Шевчук (керівник проекту від відділу якості), Олександром Ярошуком (керівник проекту від технічного відділу), Оленою Вдовіною (керівник проекту від відділу логістики). Між нами часто були дискусії, але ми завжди знаходили консенсус і приймали рішення, яке влаштовувало кожен відділ. З часом наша команда змінила свій склад, долучилася Ольга Холодинська і Ольга Столярчук.

Працівники мали часті відрядження до Польщі, де знаходився сервісний центр.

— Керівником там був пан Козловський, який ніколи не давав нам розслаблятись, але за це йому і дякую. В нас завжди була гарна співпраця з польськими колегами, постійні телефонні конференції, візити один до одного.

Кожного року на  Кромберг енд Шуберт Україна Лу виготовляли близько 150 тисяч кабельних мереж, адже автомобіль користувався великим попитом на європейському ринку.

— На проекті я зустріла дуже хороших людей, з якими працюю вже понад 10 років, — продовжує Ольга. – Першою була Віра Матерецька, яку згодом я обрала майстром і начальником зміни, бо побачила в ній потенціал. Поступово обирали нових майстрів і начальників змін, тепер я хочу ще раз подякувати їм за гарну роботу. Дякую Вікторії Денисюк, Вірі Матерецькій, Тетяні Сосовській; майстрам: Тетяні Капись, Наталії Генсіровській, Марії Харчук, Ользі Остапюк, Сергію Колядичу, Ользі Капітулі, Олексію Штуці, Дмитру Іващуку, Сергію Яковлюку, Василю Клімуку, Ользі Жарчинській, Тетяні Мусоріній, Богдану Пинці, Олені Карп, Оксані Кінах, Людмилі Михалюк. Хтось вже не є майстром, а хтось працює на іншому проекті, але ви всі мої і я завдячую вам за гарну співпрацю і розуміння. Ви завжди брали на себе основну роботу виробництва, організацію працівників, чітко і якісно виконували поставлені перед вами завдання.

 

Велику роль у моєму професійному становленні відіграв Андрій Гончарук, начальник виробництва з 2005 до 2012 року. Він багато мене навчав і підтримував. Потім Андрій передав свої обов’язки Вікторії Пазичук – розумній, цілеспрямованій, комунікабельній жінці. Дякую їй за підтримку, адже своїм успіхом я завдячую і їй.

— Коли траплялися відрядження, я відправляла за кордон дійсно старанних працівників, тому, де б вони не були: в Румунії, Тунісі, Польщі, Мексиці, Македонії, завжди показували високий професійний рівень. Хоча, насправді, хотілось, щоб всі працівники мого проекту побували за кордоном і побачили як працюють інші заводи, їхній рівень. А минулого року ми всією лінією їздили у відрядження в Житомир, допомагали колегам. І хоч у нас вистачало роботи, працювати було дуже весело.

 

 

— Зі слізьми на очах я пишу ці слова для своїх колег. Дякую вам усім, що ви такі хороші, трудолюбиві та відповідальні люди. Після закінчення проекту кожен для себе вирішить, чим займатися далі, але пам’ятайте завжди, що ми були однією сім’єю і я пишаюсь тим, що працювала разом з вами. Дякую за чудові роки роботи в одній команді! Дякую за підтримку іншим відділам: технічний, якість, логістика, HR, Maintenance, підвідділу порізки та попередньої підготовки. Дякую фінансовому директору Олександру Шаварському та технічному директору Славоміру Качмареку за вклад у розвиток проекту і постійну підтримку.

Надіюся, що цей проект завжди залишиться в пам’яті і в серцях кожного з нас.

Олександр Ярошук, начальник відділу технічного

— Що для мене означає «VW Caddy» або проект «SLW»? — Це не просто автомобіль, який можна зустріти на вулицях Луцька, України чи навіть цілого світу! І це не просто один з проектів, який був на нашому підприємстві. Для мене це більше тисячі робітників, які працювали, працюють та продовжать працювати після завершення проекту. А хтось, як і я, з проекту SLW розпочинав свою кар’єру на підприємстві.

 

«VW Caddy» для мене став втіленням якості, кількості та стабільності. Це ціла епоха в компанії Kromberg end Schubert. Проект почався в Німеччині (2002-2003 роки) , пізніше був перенесений до Словаччини (2003-2005), потім до Румунія (2005-2008), а в березні 2008-го переїхав в Україну. За дванадцять років у Луцьку було виготовлено понад 1 700 000 кабельних мереж. Це єдиний проект на нашому підприємстві, який був відзначений як «Проект року 2015». Таку відзнаку та заохочення ми отримали за швидкий старт та вихід на високі показники якості.

Бажаю компанії ще багато таких стабільних та хороших проектів як SLW! Усім працівникам, які причетні до цього проекту, дякую та бажаю міцного здоров’я, нехай пандемії обходять Вас стороною!

 

 

Ольга Холодинська, керівник проекту від відділу якості

Volkswagen Caddy – популярний народний автомобіль. Його переваги – це надійність, висока якість та економічність. 12 років проводку до цього народного улюбленця виготовляли на нашому підприємстві. І ось закінчення проекту. На душі з’являється смуток, адже  ми так багато пережили і зробили разом.

Щиро дякую всім, хто став для мене не просто надійним колегою, а й хорошим другом. Дякую своєму керівнику Вірі Редькович та безпосередньому керівнику і наставнику Тетяні Шевчук за підтримку у важких ситуаціях, за добрі поради у хвилини сумніву.

Дуже дякую колегам з відділу виробництва та особисто кожному працівнику з лінії за велику працю, самовідданість, орієнтованість на результат. Колегам з технічного та відділу логістики – за підтримку та допомогу у вирішення складних питань. Колегам з відділу підтримки виробництва та відділу HR – за професійну допомогу, відділу AP Team – за креативні ідеї.

А на завершення хочу подякувати моїм колегам – відділ якості SLW. Мені було дуже приємно працювати з вами пліч-о-пліч. Ви надійні люди, хороші фахівці, відмінна команда і вірні друзі. Успіху вам, нових високих досягнень і визнання!

Дякую за спільну роботу!

Ольга Столярчук, економіст з планування

Мені дуже пощастило бути частинкою сім’ї SLW – одного з найкращих, найдовших та найуспішніших проектів заводу. Не віриться, що закінчилось те, чим я жила більше 10 років. Те, що стало моїм незабутнім минулим та подарувало досвід, емоції, успіхи, розчарування і найголовніше – знайомство з чудовими людьми. Без перебільшення наша родина SLW, до якої входять колеги з усіх відділів – найкраща. Кожен виконував свою роботу відповідально, ми завжди працювали підтримуючи один одного.

Чи сумно мені? Звичайно сумно. Не хочеться, щоб інтеграція була останньою, не хочеться усвідомлювати, що замовила останню машину на відправку та спланувала останню робочу зміну. Не хочеться розлучатися з людьми, до яких звикла. Але, в той же час, я впевнена, що здобутий досвід та знайомства допоможуть мені в подальшій роботі на заводі.

Дуже дякую усій великій команді SLW за дружність, взаєморозуміння, підтримку і бажаю подальшого розвитку в роботі.

 

 

Вікторія Денисюк, начальник зміни «С»

 

Насправді, зараз важко щось говорити. Скажу лишень, що без вас, мої колеги, не було б і мене. Тому я щиро дякую кожному за злагоджену працю, підтримку, чуйність і людяність. Все це створило справжню дружню обстановку в нашому колективі.

Дякую своєму керівнику  Ользі Куксі за підтримку. Дякую, що знаходила добрі слова, завжди слухала і розуміла.

Бажаю всім нових професійних успіхів, енергії, сил, великих планів і грандіозних перемог!

Зміна «С»

 

 

 

 

Наталія Генсіровська, майстер 51 лінії, зміна А

Працюю на заводі 13 років, 8 з них – майстром. Оглядаючись на ці роки, перш за все, хочу подякувати своєму керівнику Ользі Куксі, що повірила в мене. Спасибі тобі, Оля, за доброту та чуйність.

Окреме спасибі Віктору Боровику, який був начальником зміни та завжди вмів вислухати, дати слушну пораду,  допомогти. А ще дякую Вірі Матерецькій за підтримку у важких ситуаціях, чудову та результативну роботу, яскраві ідеї та спільні перемоги.

Неймовірно вдячна всім працівникам 51 ksua, ви стали для мене сім’єю! Дякую кожному особисто за злагоджену працю, підтримку, чуйність та людяність. Успіх нашої команди – це заслуга кожного.

Бажаю усім вам впевненості та стабільності. Високих заробітних плат, особистого благополуччя, сили, терпіння, удачі. Нових професійних успіхів вам!

Тетяна Сосовська, начальник зміни «В»

Дорогі мої колеги, я дякую всім за розуміння, підтримку, чуйність, людяність, одну ціль і мету, до якої ми всі йшли. Нехай на вашому шляху зустрічаються люди гідні вашої доброти, такі ж щирі, вірні і надійні, як ви. Нехай вас завжди супроводжує удача, а фортуна посміхається!

Зміна «В»

 

 

 

 

 

Віра Матерецька, начальник зміни «А»

Хочу подякувати всім, хто був зі мною протягом цих 12 років. Кожен з вас на певному етапі по своєму додав мені стимулу розвиватися в потрібному напрямку. Далі на нас чекають незвідані горизонти, можливо знайомство з новими керівниками та новими колегами. Тож нехай ці зміни будуть позитивними. Бажаю кожному особисто всього доброго і хорошого. Дивіться вперед з надією, верх з вірою,у сторони з любов’ю, а назад – завжди з вдячністю!

Зміна «А»

 

 

 

Безумовно, для підприємства Кромберг енд Шуберт Україна Лу проект Volkswagen Caddy став особливим. За дванадцять років люди, які над ним трудилися, стали не просто злагодженою командою, вони стали сім’єю. Колеги в цеху стали справжніми друзями поза роботою, їх зблизили роки злагодженої роботи і спільна мета – зробити продукт якісним. Кожен, хто був залучений до проекту SLW, може пишатися тим, що країнами світу колесять понад півтора мільйона улюблених водіями автомобілів, проводку для яких виготовили саме в Луцьку.

Це була хороша робота, рухаємося далі!

 

На виробництві: