І нещодавно наш замовник – завод BMW Mini в Оксфорді, зробив зауваження через виявлений у ній дефект. Що стало причиною рекламації та як наші працівники вирішили цю проблему? – Давайте вияснимо.

Олена Ковалюк – керівник проектів та програм у сфері матеріального (нематеріального) виробництва розповіла, що після доставки кабельних мереж в Оксфорд, на деяких із них виявили несправності. Червоний провід, який ви бачите на фото випадав з роз’єму і його неможливо було там закріпити через відсутність запобіжника. Чому таке трапилося? Адже на заводі в Луцьку всі проводки були виготовлені належним чином.

Насамперед потрібно вказати, що «проблемний» провід не є нашим продуктом, його завод «Кромберг енд Шуберт купує в іншого виробника. Як виявилося, проблема саме в цьому проводі. Запобіжник, який має утримувати провід в роз’ємі – ненадійний і, під час руху проводки виробничою лінією, просто губився. На завершальному етапі виготовлення проводки цього не можна було відслідкувати, бо модулі столу ЕРТ не передбачали перевірку наявності даного запобіжника. Проблема стосувалася всіх проектів для Oxford, Ned Car та Leipzig.

Налагоджувальники відділу вимірювальної техніки і автоматики Сергій Торбач, Дмитро Кузьміч, Валентин Борисюк та Сергій Данилюк запропонували вдосконалити наявні перевірочні модулі столу ЕРТ, оснастивши їх додатковими оптичними сенсорами, що відслідковуватимуть наявність запобіжника. Через кілька днів задум повністю реалізували та випробували в роботі. Тепер, у разі відсутності в проводці цього елемента, додаткові сенсори вказують на проблему, після чого працівники виправляють помилку.

Важливо, що завдяки винахідливості працівників проблему вдалося вирішити за мінімально короткий термін, заощадивши при цьому близько пів мільйона гривень коштів підприємства. Виготовлення нових модулів вартувало б у п’ятеро дорожче, аніж модернізація наявних і чекати їх довелося б від одного до трьох місяців. За свою кмітливість працівники отримали грошові премії.

– У нашій професії важливо бути уважним до всіх виробничих процесів, вникати в їх суть. Тільки тоді можна якісно виконувати свої функції та пропонувати дійсно корисні ідеї, як це вийшло у працівників нашого відділу цього разу, – говорять майстер-налагоджувальник Сергій Торбач та налагоджувальник Дмитро Кузьміч.

Дякуємо за хорошу роботу, хлопці! Так тримати! Нехай ваша винахідливість буде прикладом для колег!